INFOTUT 2.0: klaseko koaderno digitalagatik, irakaslearen koadernoaren paradigma aldatzen du
iNFOTUT-2.0, klaseko koaderno digitalagatik, irakaslearen koadernoaren paradigma aldatzen du.
Analisi estatistikoak erabiliz, irakaslearen koadernoa bihurtzen du erreminta zientifikoa ikasle bakoitzarengan esku hartzea neurrira egiteko eta irakaskuntza-kalitatea bere alderdi guztietan hobetzeko: pedagogia, kudeaketa eta teknologia.
Bada klasearen taldearen ikuspegi zientifikoko irakasleak berezko irakasgaitik harantz dotatzen dituen erreminta erabilgarri, erraz, erraz|soil eta eraginkorra.
Irakasle bakoitzak bere koadernoa betetzen du eta programak korrelazioan jartzen ditu ikasle bakoitzak jarrerarekin lortutako emaitzak, klaseko lana, betebeharrak, erlazioak eta ikerketa-orduak.
Programak "aldaketa-ikerketaren" bitartez behatzaileen arteko konkordantzia zehazten du, detekzio goiztiarra baimenduz, esku-hartze azkarra baimenduko duen.
Programak erregistro bat sartzen du 5 talde hauetan banatuta dauden Golden5-etako adierazleetarako: ikasgelaren kudeaketa, erlazioak, giro soziala, ikasketa eraikiz.
GUNEAK:
· http://educastics.blogspot.com.es/2015/04/infotut-20-programa-de-investigacion.html
· Programa jeisteko gunea
http://educastics.blogspot.com.es/2014/01/infotut-programa-de-informacion-entre.html